Про міський бюджет на 2008 рік


ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА

Четверта сесія

РІШЕННЯ

Від 31. 01. 2008 № 4-310

 

Про міський бюджет на 2008 рік

Відповідно до пункту 23 частини 1 статті 26, статті 41 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні“, статей 76, 77 Бюджетного Кодексу України, Закону України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України», Черкаська міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Установити загальний обсяг доходів міського бюджету м. Черкаси на 2008 рік у сумі 520237, 157 тис.грн., у тому числі обсяг доходів загального фонду міського бюджету визначити у сумі 485445, 557 тис.грн., спеціального фонду бюджету – у сумі 34791, 6 тис.грн., з них бюджету розвитку – 4704, 4 тис.грн. (додаток 1).

У складі загального обсягу доходів міського бюджету врахувати обсяг:

1. 1. додаткової дотації відповідно до статті 40 Закону України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України» на вирівнювання фінансової забезпеченості місцевих бюджетів у сумі 2718, 969 тис.грн.;

1. 2. субвенцій з державного бюджету по загальному фонду:

- субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства і дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям - у сумі 73695, 6 тис.грн.;

- субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво і придбання житла військовослужбовцям та особам рядового і начальницького складу, звільненим у запас або відставку за станом здоров`я, віком, вислугою років та у зв`язку із скороченням штатів, які перебувають на квартирному обліку за місцем проживання, членам сімей з числа цих осіб, які загинули під час виконання ними службових обов'язків, а також учасникам бойових дій в Афганістані та воєнних конфліктів - у сумі 2005, 7 тис.грн.;

- субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот – у сумі 38443, 6 тис.грн.;

- субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг з послуг зв'язку та інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот) та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян – у сумі 12118, 5 тис.грн.;

- субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу – у сумі 35, 3 тис.грн.;

- субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення виплат, визначених Законом України "Про реструктуризацію заборгованості з виплат, передбачених статтею 57 Закону України "Про освіту" педагогічним, науково-педагогічним та іншим категоріям працівників навчальних закладів" – у сумі 2169, 3 тис.грн.;

- субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату державної соціальної допомоги на дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною" - у сумі 453, 76 тис.грн.;

- субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання вагонів комунального електротранспорту (тролейбусів і трамваїв) - у сумі 900, 0 тис.грн.;

1. 3. субвенцій з державного бюджету по спеціальному фонду:

- субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання вагонів комунального електротранспорту (тролейбусів і трамваїв) - у сумі 1800, 0 тис.грн.;

1. 4. субвенцій з обласного бюджету по загальному фонду:

- субвенцію з обласного бюджету на виплату щомісячної допомоги особам, що мають особливі заслуги перед Батьківщиною - у сумі 16, 8 тис.грн.;

- субвенцію з обласного бюджету на виплату обласних стипендій переможцям ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін та ІІ етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів - членів Малої академії наук – у сумі 46, 128 тис.грн.;

- субвенцію з обласного бюджету на пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – у сумі 223, 8 тис.грн.

2. Затвердити загальний обсяг видатків міського бюджету на 2008 рік у сумі 583240, 157 тис.грн., у тому числі обсяг видатків загального фонду бюджету у сумі 483437, 757 тис.грн. та видатків спеціального фонду бюджету 99802, 4 тис.грн. за функціональною (додаток 2) та відомчою (додаток 3) структурою бюджету.

3. Установити на 2008 рік:

Розмір оборотної касової готівки міського бюджету у сумі 8041, 9 тис.грн.;

Розмір дефіциту спеціального фонду міського бюджету в частині бюджету розвитку у сумі 65000, 0 тис.грн., джерелом покриття якого визначити випуск облігацій внутрішньої місцевої позики (додаток 6).

4. Затвердити обсяги міжбюджетних трансфертів (додаток 4) на 2008 рік:

4. 1. коштів, що передаються до державного бюджету, у сумі 9071, 0 тис.грн.;

4. 2. субвенції з державного бюджету (по загальному фонду):

- субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям у сумі 73695, 6 тис.грн., в тому числі Придніпровському району – 35757, 4 тис.грн., Соснівському району – 37938, 2 тис.грн.;

- субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот у сумі 38443, 6 тис.грн., в тому числі Придніпровському району – 19403, 6 тис.грн., Соснівському району – 19040, 0 тис.грн.;

- субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг з послуг зв'язку та інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот) та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян у сумі 2297, 4 тис.грн., в тому числі Придніпровському району – 1049, 9 тис.грн., Соснівському району – 1247, 5 тис.грн.;

- субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу у сумі 35, 3 тис.грн., в тому числі Придніпровському району – 17, 7 тис.грн., Соснівському району – 17, 6 тис.грн.;

- субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом "гроші ходять за дитиною" у сумі 453, 76 тис.грн., в тому числі Придніпровському району – 338, 06 тис.грн., Соснівському району – 115, 7 тис.грн.

Фінансове управління може здійснювати протягом 2008 року перерозподіл обсягів субвенцій з Державного бюджету України між районними у місті бюджетами, виходячи з фактично нарахованих обсягів відповідних пільг, субсидій та допомоги населенню.

4. 3. обсяг субвенції з міського бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів (по загальному фонду) у сумі 1800, 0 тис.грн.;

4. 4. обсяг субвенції з міського бюджету обласному бюджету («Інші субвенції», по загальному фонду) у сумі 100, 0 тис.грн., в тому числі на співфінансування амбулаторного лікування інвалідів Великої Вітчизняної Війни – 100, 0 тис.грн.;

4. 5. обсяг субвенції з міського бюджету районним у місті бюджетам («Інші субвенції», по загальному фонду) - у сумі 4011, 0 тис.грн. на виконання переданих їм повноважень, у т.ч. Придніпровському району – 2216, 4 тис.грн. на утримання територіального центру соціальної допомоги виконавчого комітету Придніпровської районної ради, Соснівському району – 1794, 6 тис.грн. на утримання територіального центру соціальної допомоги Соснівського району м. Черкаси.;

4. 6. обсяг дотації вирівнювання з міського бюджету у сумі 2971, 0 тис.грн., в т.ч. бюджету Придніпровського району у сумі 1412, 9 тис.грн., бюджету Соснівського району у сумі 1558, 1 тис.грн.

Дотації вирівнювання районним бюджетам перераховуються органами державного казначейства шляхом застосування нормативів щоденних відрахувань від доходів загального фонду міського бюджету, які враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів. У разі, якщо суми, перераховані органами державного казначейства, не забезпечать отримання місячної суми дотації вирівнювання згідно з нормативами щоденних відрахувань, визначених у додатку 4 рішення, органи державного казначейства перераховують на рахунки відповідних районних бюджетів недоотриману місячну суму дотації вирівнювання із загального фонду міського бюджету не пізніше 10 числа місяця наступного за звітним.

5. Установити, що перерахування коштів, що передаються до державного бюджету, здійснюється шляхом застосування нормативів щоденних відрахувань надходжень доходів до загального фонду бюджету згідно із додатком 4 до цього рішення.

6. Установити в 2008 році (додаток 5):

обсяг повернення кредитів до міського бюджету у сумі 180, 0 тис.грн., у тому числі обсяг повернення кредитів до спеціального фонду бюджету - у сумі 180, 0 тис.грн.;

обсяг надання кредитів з міського бюджету, у сумі 2177, 0 тис.грн., у тому числі надання кредитів із загального фонду – у сумі 2007, 8 тис.грн. та надання кредитів із спеціального фонду – у сумі 169, 2 тис.грн.

7. Установити обсяг резервного фонду міського бюджету на 2008 рік у сумі 350, 0 тис.грн.

8. Затвердити перелік захищених статей видатків загального фонду міського бюджету на 2008 рік за їх економічною структурою відповідно до статті 29 Закону України «Про Державний бюджет на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України»:

- оплата праці працівників бюджетних установ (код 1110);

- нарахування на заробітну плату (код 1120);

- придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів (код 1132);

- забезпечення продуктами харчування (код 1133);

- оплата комунальних послуг та енергоносіїв (код 1160);

- виплата процентів (доходу) за зобов’язаннями (код 1200);

- трансферти населенню (код 1340);

- трансферти місцевим бюджетам (код 1320).

9. Затвердити перелік об’єктів (додаток 7), фінансування яких у 2008 році буде проводитися за рахунок коштів бюджету розвитку.

10. Затвердити в складі видатків міського бюджету кошти на реалізацію місцевих програм на загальну суму 9182, 8 тис.грн. (додаток 8).

11. Згідно із статтею 41 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, статтею 68 Бюджетного кодексу України визначити склад доходів і видатків бюджетів районів у місті на 2007 рік під передані їм повноваження згідно з додатком 10 до цього рішення.

Встановити, що в 2008 році на виконання переданих повноважень, крім утримання територіального центру управління праці та соціального захисту населення Придніпровського райвиконкому та територіального центру по обслуговуванню одиноких непрацездатних громадян Соснівського району, до бюджетів районів у місті зараховується:

- до бюджету Соснівського району:

o дотація вирівнювання з міського бюджету;

o адміністративні штрафи, які накладаються адміністративною комісією, утвореною Соснівським райвиконкомом;

o 75, 0 відсотків фіксованого податку на доходи фізичних осіб від зайняття підприємницькою діяльністю;

o податок з реклами;

o комунальний податок;

o тимчасово до вирішення питання про передачу майна до комунальної власності міста плата за оренду комунального майна за договорами, укладеними Соснівським відділом комунального майна;

o 50, 0 відсотків збору з власників собак;

o 20, 0 відсотків ринкового збору.

- до бюджету Придніпровського району:

o дотація вирівнювання з міського бюджету;

o адміністративні штрафи, які накладаються адміністративною комісією, утвореною Придніпровським райвиконкомом;

o плата за користування надрами місцевого значення;

o 70, 0 відсотків ринкового збору;

o 50, 0 відсотків збору з власників собак;

o державне мито в частині, що зараховується до місцевих бюджетів.

12. Установити, що до доходів загального фонду міського бюджету у 2008 році належать:

- 75 відсотків податку з доходів фізичних осіб (крім фіксованого податку на доходи фізичних осіб від підприємницької діяльності);

- податок на прибуток підприємств і організацій, що належать до комунальної власності міста;

- частина прибутку (доходу) господарських організацій (які належать до комунальної власності), що вилучається до бюджету;

- плата за державну реєстрацію суб’єктів підприємницької діяльності;

- плата за торговий патент на деякі види підприємницької діяльності;

- місцеві податки і збори, у тому числі:

- у повному обсязі:

· збір за парковку автотранспорту;

· збір за видачу ордера на квартиру;

· збір за видачу дозволу за розміщення об’єктів торгівлі та сфери послуг;

· збір за проведення місцевого аукціону, конкурсного розпродажу та лотерей;

- у відрахуваннях:

· 10, 0 відсотків ринкового збору.

- єдиний податок для суб’єктів малого підприємництва в частині, що зараховується до місцевих бюджетів;

- плата за оренду цілісних майнових комплексів та іншого комунального майна, зокрема:

· плата за оренду цілісних майнових комплексів, що належать до комунальної власності міста, в повному обсязі;

· плата за оренду іншого комунального майна міста в повному обсязі;

· 50, 0 відс. плати за оренду нежитлових приміщень, переданих в оренду комунальними підприємствами міста (крім спортивних споруд, що передаються у короткострокову оренду /до трьох днів/ і використовуються за цільовим призначенням);

· 50, 0 відс. плати за оренду нежитлових приміщень, переданих в оренду бюджетними установами міста.

- адміністративні штрафи та інші санкції, що накладаються адміністративною комісією міськвиконкому, іншими структурними підрозділами міськвиконкому (крім адміністративних штрафів, що накладаються адміністративними комісіями, утвореними виконавчими комітетами Соснівської та Придніпровської районних рад);

- штрафні санкції внаслідок невиконання укладених розпорядником бюджетних коштів угод із суб'єктами господарювання на придбання товарів, робіт і послуг за рахунок коштів міського бюджету;

- штрафні санкції за порушення законодавства про патентування;

- кошти, що надійдуть від надання учасниками торгів забезпечення їх тендерної пропозиції, які не підлягають поверненню учасникам торгів у випадках, передбачених Законом України “Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти”, в частині здійснення закупівель за рахунок коштів міського бюджету;

- кошти, що надійдуть від учасника – переможця процедури закупівлі, під час укладання договору про закупівлю, забезпечення його виконання, які не підлягають поверненню учаснику-переможцю, відповідно до умов договору, в частині здійснення закупівель за рахунок коштів міського бюджету;

- всі інші доходи, що згідно статті 69 Бюджетного Кодексу України зараховуються до місцевих бюджетів.

13. Установити, що джерелами формування спеціального фонду міського бюджету у 2008 році є:

13. 1. Надходження до бюджету розвитку:

- Надходження від відчуження майна, що знаходиться в комунальній власності міста;

- 90, 0 відс. надходжень від продажу земельних ділянок до розмежування земель державної та комунальної власності (крім земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній власності, на яких розташовані об’єкти, які підлягають приватизації);

- субвенції з державного бюджету;

- кошти, одержані із загального фонду до бюджету розвитку (спеціального фонду);

- запозичення, здійснені у формі випуску облігацій внутрішньої місцевої
позики, у сумі 65000, 0 тис.грн.

13. 2. 70, 0 відс. податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів;

13. 3. Плата за придбання торгових патентів пунктами продажу нафтопродуктів;

13. 4. Власні надходження бюджетних установ і організацій, які утримуються за рахунок коштів міського бюджету;

13. 5. 10, 0 відс. збору за забруднення навколишнього природного середовища;

13. 6. 75, 0 відс. відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва;

13. 7. Відрахування 10, 0 відс. вартості питної води суб’єктам підприємницької діяльності, які здійснюють реалізацію питної води через системи централізованого водопостачання з відхиленням від відповідних стандартів;

13. 8. Неподаткові надходження до цільових фондів, утворених міською радою:

- міський цільовий фонд щодо проведення капітального ремонту Центрального стадіону міста Черкаси;

- міський цільовий фонд сприяння покращенню інфраструктури міста Черкаси;

- екологічний фонд охорони та відтворення зелених насаджень міста;

- цільовий фонд щодо будівництва пам’ятника та благоустрою площі поету В. А. Симоненку;

- міський цільовий фонд на утримання комунальних мереж зливової каналізації м. Черкаси;

13. 9. Повернення кредитів, наданих з місцевих бюджетів молодим сім’ям та одиноким молодим громадянам на будівництво (реконструкцію) та придбання житла, пеня, відсотки за користування ними;

13. 10. Субвенції з державного бюджету.

Кошти спеціального фонду міського бюджету витрачаються на заходи, передбачені законодавством та положеннями про міські цільові фонди.

14. Установити обсяг коштів, які передаються із загального фонду бюджету до спеціального фонду (бюджету розвитку), у сумі 2005, 7 тис.грн.

15. Установити, що кошти від оренди нежитлових приміщень зараховуються орендарями на спеціальний рахунок управління власності міста і після сплати управлінням до державного бюджету податку на додану вартість у повному обсязі перераховуються до загального фонду міського бюджету (код 22080400).

Кошти від приватизації об'єктів комунальної власності міста зараховуються покупцями на рахунок управління власності міста, і після сплати управлінням до державного бюджету податку на додану вартість у повному обсязі перераховуються до бюджету розвитку спеціального фонду міського бюджету.

16. Установити, що фізичні та юридичні особи у разі використання ними земель міста з порушенням вимог статей 125 та 206 Земельного Кодексу України, статті 2 Закону України «Про плату за землю» відшкодовують власнику землі (міській раді), збитки, заподіяні внаслідок неодержання власником землі доходів за час тимчасового невикористання земельних ділянок. Такі збитки можуть добровільно відшкодовуватись землекористувачами згідно зі статтями 152, 156, 157 Земельного кодексу України шляхом укладання за згодою сторін відповідного договору про відшкодування збитків (неодержаного доходу) між власником землі (міською радою) та землекористувачем з урахуванням вимог розділу ІІ Цивільного кодексу України, а у разі відмови або недосягненні сторонами згоди - у порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 19. 04. 1993 № 284 «Про Порядок визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам» (із змінами від 14. 01. 2004 №21).

Відшкодування збитків проводиться за період використання землі з порушенням земельного законодавства у розмірі орендної плати за землю, яку власник землі (міська рада) міг би отримати при належному виконанні (дотриманні) землекористувачем вимог земельного законодавства. При цьому збитки за період до укладання договору визначаються за ставками орендної плати, які діяли на момент виникнення таких збитків, із застосуванням щорічних коефіцієнтів, які дорівнюють подвійній обліковій ставці Національного банку України на початок кожного звітного року.

Якщо у землекористувача відсутній витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки землі, розмір земельної ділянки для розрахунку орендної плати за землю визначається виходячи із загальної площі приміщень, розташованих на таких землях із застосуванням відповідних коефіцієнтів: для вбудовано-прибудованих приміщень у будинках житлового фонду та приміщень в окремо розташованих багатоповерхових (більше 2-х поверхів) будівлях – з коефіцієнтом 1, для інших нежитлових приміщень – з коефіцієнтом 2. Розмір плати за землю визначається розрахунково: розмір земельної ділянки множиться на базову вартість 1 кв. м. (на час укладання договору), коефіцієнт індексації 1, 45, коефіцієнт функціонального використання земельної ділянки (таблиця 3 Порядку грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів), коефіцієнт містобудівної цінності території в межах міста (економіко-планувальні зони по проекту «Грошова оцінка земель м. Черкаси», 1999 р.), середній коефіцієнт капіталізації -0, 06, коефіцієнт ефективності використання землі – для земель комерційного використання – 1, 3, для земель промисловості, транспорту, зв’язку, інших земель – 0, 63.

17. Доручити управлінню земельних ресурсів та землеустрою направити землекористувачам, які використовують землі міста без правовстановлюючих документів, вимоги щодо відшкодування ними власнику землі (міській раді) збитків, заподіяних внаслідок неодержання власником землі доходів за час тимчасового невикористання земельних ділянок, готувати розрахунки сум збитків (неодержаного доходу), які підлягають відшкодуванню власнику землі (міській раді) за період фактичного використання земель міста з порушенням вимог земельного законодавства, проекти договорів про відшкодування збитків (неодержаного доходу), а при недосягненні згоди між власником землі та землекористувачем акти про визначення збитків власнику землі та звернення до суду про примусове стягнення із землекористувачів визначених комісією міськвиконкому сум збитків.

Суми збитків (неодержаного доходу) визначаються в договорі про відшкодування збитків (неодержаного доходу) за згодою сторін з урахуванням вимог Цивільного та Земельного кодексів України, а при недосягненні сторонами згоди – в актах про визначення збитків, які затверджуються рішенням міськвиконкому.

Договори про відшкодування збитків (неодержаного доходу) крім істотних умов, визначених Цивільним кодексом України, мають містити дату виникнення права власності на майно, права оренди майна, дату погодження місця розташування об’єкта, з якої проводиться відшкодування збитків, площу (розрахункову площу) та місцезнаходження земельної ділянки. Розрахунок збитків (неодержаного доходу) є невід»ємною частиною Договору.

Підписує договір про відшкодування збитків (неодержаного доходу) міський голова після попереднього погодження його фінансовим управлінням і управлінням земельних ресурсів та землеустрою.

18. Установити, що зміни та доповнення до діючих договорів оренди землі, договорів на право тимчасового користування земельною ділянкою (в тому числі на умовах оренди), договорів та угод про відшкодування власнику землі заподіяних збитків, угод про справляння плати за користування частиною прибудинкової території обов’язково погоджує управління земельних ресурсів та землеустрою міськвиконкому та фінансове управління міськвиконкому, підписує міський голова.

19. Установити, що перерахунок нарахованих та сплачених сум орендної плати за землю може передбачатись у змінах та доповненнях до діючих договорів оренди землі, договорів та угод про відшкодування власнику землі заподіяних збитків, угод про справляння плати за користування частиною прибудинкової території за період не більше одного року до дати державної реєстрації таких змін та доповнень.

20. Установити, що юридичні та фізичні особи, які мають в житловому багатоквартирному будинку у власності або користуванні нежитлові приміщення, укладають з міською радою строкові угоди про плату за користування частиною прибудинкової території з розрахунком площі (частки) для нарахування такої плати у порядку, визначеному рішенням виконавчого комітету Черкаської міської ради від 21. 06. 2005 № 793.

Такі угоди мають передбачати відшкодування власнику землі заподіяних збитків за період використання земельної ділянки з порушенням вимог чинного законодавства (крім житлового фонду), містити площу (частку) та місцезнаходження земельної ділянки, за яку проводиться плата та відшкодування збитків. Сума до відшкодування визначається в угоді за згодою сторін з урахуванням вимог Цивільного та Земельного кодексів України. Розрахунок збитків (в разі наявності) та плати за користування частиною прибудинкової території є невід’ємною частиною угоди.

Підписує угоду міський голова після попереднього погодження її фінансовим управлінням та управлінням земельних ресурсів та землеустрою.

21. Зобов’язати комунальні підприємства міста, бюджетні установи та управління власністю міста перераховувати до 10 числа місяця, наступного за звітним, до загального фонду міського бюджету плату за оренду майна (нежитлових приміщень) у розмірах, визначених даним рішенням, та надавати до фінансового управління міськвиконкому щомісячно до 15 числа місяця, наступного за звітним, звітність щодо стану розрахунків за оренду майна (нежитлових приміщень) за встановленими фінансовим управлінням формами.

22. Бюджетним установам при передачі суб’єктам підприємницької діяльності в оренду нежитлових приміщень в розрахунку відшкодування вартості комунальних послуг застосовувати тарифи на оплату комунальних послуг як для небюджетної сфери, а в розрахунках плати за користування майном передбачати плату за землю.

23. Установити, що комунальні підприємства та бюджетні установи договори оренди майна зобов’язані погоджувати з управлінням власності міста, експертні оцінки майна щорічно уточнювати станом на 01 січня звітного року. Бюджетні установи можуть заключати договори на оренду майна з суб’єктами підприємницької діяльності на термін не більше ніж 3 роки.

24. Установити, що у 2008 році підприємства та організації, які належать до комунальної власності міста, та підприємств, в яких міській раді належить 50 і більше відсотків акцій, зобов'язані складати і виконувати річний фінансовий план, який підлягає затвердженню рішенням міськвиконкому до 1 березня 2008 року. Рішення міськвиконкому про затвердження річних фінансових планів комунальних підприємств міста готує управління економіки.

25. Встановити, що підприємства та організації, які належать докомунальної власності міста, сплачують до загального фонду міського бюджету частину прибутку (доходу).

Частина прибутку (доходу) сплачується до міського бюджету за результатами фінансово-господарської діяльності за 2007 рік та наростаючим підсумком щоквартальної фінансово-господарської діяльності у 2008 році у розмірі 15 відсотків.

Для підприємств та інших суб’єктів господарювання, у статутному фонді яких міській раді належать частки (акції, паї), та їх дочірніх підприємств зазначені відрахування провадяться з частини прибутку (доходу) відповідно до розміру частки (акцій, паїв) міської ради у їх статутних фондах.

Зазначена частина прибутку сплачується у строки, встановлені для сплати податку на прибуток підприємств комунальної власності, і зараховується на відповідний рахунок до загального фонду міського бюджету.

26. Установити, що фізичні та юридичні особи, які мають намір розмістити тимчасові об’єкти торгівлі, побуту та послуг, малі архітектурні споруди (а саме: пересувні об’єкти торгівлі і об’єкти сезонної торгівлі), інші об’єкти комерційного використання на елементах благоустрою міста, за відсутності документів, що посвідчують право на земельну ділянку, сплачують відповідно до пункту 4 статті 15 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» до міського бюджету кошти як пайову участь в утриманні об’єктів благоустрою, код платежу 24060300 «Інші надходження».

Розмір пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою встановлюється з розрахунку 5 грн. на добу за кожен квадратний метр площі об’єктів благоустрою, на яких розміщуються тимчасові об’єкти комерційного використання.

Плата за пайову участь в утриманні об’єктів благоустрою вноситься фізичними та юридичними особами до бюджету після отримання позитивного висновку управління містобудування та архітектури міськвиконкому про погодження місця розташування тимчасового об’єкту або малої архітектурної споруди, до отримання дозволу на розміщення об’єктів торгівлі, побуту та послуг. Плата вноситься за весь період, на який фізична або юридична особа має намір отримати такий дозвіл (день, декада, місяць, квартал, рік), на підставі договору між балансоутримувачем (міською радою) та суб’єктом господарювання про пайову участь в утриманні об’єкту благоустрою. Площа елементів благоустрою, за яку здійснюється оплата, визначається на підставі висновку управління містобудування та архітектури міськвиконкому (адреса та площа місця розташування тимчасового об’єкта), або розрахунково: площа тимчасового об’єкта або малої архітектурної споруди помножена на коефіцієнт 1, 5.

Договір пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою готує відділ торгівлі, побуту та послуг міськвиконкому, погоджує фінансове управління, підписує міський голова або балансоутримувач, в разі його визначення.

Після надходження плати за пайову участь в утриманні об’єктів благоустрою на рахунок міського бюджету фінансове управління надає платнику довідку про сплачені суми коштів, вказує термін, за який здійснено оплату. При цьому термін дії дозволу на розміщення на об’єктах благоустрою тимчасових об’єктів торгівлі, побуту та послуг не може перевищувати термін, за який здійснена плата за пайову участь в утриманні об’єктів благоустрою.

27. Фінансовому управлінню міськвиконкому здійснювати оперативний контроль за станом розрахунків з бюджетом по орендній платі за землю, платі за оренду майна підприємств комунальної власності та бюджетних установ, платі за користування місцями на розміщення зовнішньої реклами, платі за пайову участь в утриманні об’єктів благоустрою.

28. Встановити, що до міського бюджету по коду платежу 24060300 “Інші надходження” зараховуються: кошти від проведення аукціонів, тендерів та конкурсів, що проводить міськвиконком, в частині, визначеній відповідними Положеннями, 70 відсотків від послуг, наданих інспекцією по держтехнагляду за станом машин та обладнання міськвиконкому, відшкодування покупцями витрат по проведенню земельних аукціонів, плата за розміщення зовнішньої реклами, плата за пайову участь в утриманні об’єктів благоустрою, інші доходи згідно з чинним законодавством.

29. Розпорядникам коштів міського бюджету:

29. 1. При виконанні бюджету забезпечити у повному обсязі проведення розрахунків за електричну енергію, теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості з оплати вищезазначених товарів та послуг. Розпорядникам коштів забезпечити укладання угод по кожному виду енергоносіїв у межах встановлених відповідним головним розпорядником обґрунтованих лімітів споживання з урахуванням зменшення обсягів споживання енергоносіїв щонайменш як на 10 відсотків.

29. 2. При плануванні та виконанні кошторисів забезпечити в повному обсязі потребу в видатках на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно встановлених чинним законодавством умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; на проведення розрахунків за електричну енергію, теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості із зазначених видатків. Установити ліміти споживання енергоносіїв у фізичних обсягах по кожній бюджетній установі виходячи з обсягів призначень, затверджених розпорядникам бюджетних коштів у кошторисах на 2008 рік.

29. 3. З метою попередження накопичення кредиторської заборгованості брати бюджетні зобов’язання та здійснювати відповідні видатки за загал


Прикріплені файли