Робота ФУ за 21.04-25.04.2008


Працівниками фінансового управління за період з 21. 04 по 25. 04. 2008 р. проведена наступна робота:

1. За період з 18 по 24 квітня 2008 року до загального фонду міського бюджету надійшло 12867, 5 тис. грн., в тому числі :

  • 10386, 3 тис. грн. – податки та неподаткові платежі;
  • 2481, 2 тис. грн. – субвенції з держбюджету.

З них:

  • вилучено до Державного бюджету 251, 4 тис. грн.

23. 04. 2008р. отримано позичку з державного бюджету у сумі 7800, 0 тис. грн., на погашення якої направлено 4354, 7 тис. грн.

З початку року станом на 25. 04. 2008 року надійшло до міського бюджету коштів від:

  • зовнішньої реклами – 821, 1 тис. грн.;

  • оренди комунального майна – 3268, 3 тис. грн.;

  • оренди землі – 10042, 4 тис. грн., в тому числі від юридичних осіб – 8683, 6 тис. грн.; від фізичних осіб – 1358, 8 тис. грн.

2. З 21. 04 по 25. 04. 2008 р. із загального фонду міського бюджету профінансовано видатків (крім тих, що здійснюються за рахунок субвенцій з державного та обласного бюджетів) на суму 15607, 8 тис. грн., з них по закладах освіти – 8096, 8 тис. грн., охорони здоров’я – 5327, 9 тис. грн., по органах місцевого самоврядування – 830, 8 тис. грн., культури – 701, 1 тис. грн., на житлово-комунальному господарству – 176, 5 тис. грн., а саме: 162, 2 тис. грн. – на благоустрій міста, 14, 3 тис. грн. – на капітальний ремонт житла.

За вказаний період на захищені статті було спрямовано 15148, 6 тис. грн., з них:

- 11484, 5 тис. грн. – на заробітну плату;

- 2859, 4 тис. грн. – на енергоносії;

- 687, 0 тис. грн. – на медикаменти та харчування;

- 111, 2 тис. грн. – на трансферти населенню;

- 6, 5 тис. грн. – на капітальні видатки.


3. Профінансовано розпоряджень щодо виділення коштів на матеріальну допомогу громадянам міста з фонду міського голови та депутатів міської ради на суму 60, 0 тис. грн.

4. Перераховано субвенцію з державного бюджету на надання пільг та субсидій населенню на житлово-комунальні послуги у сумі 748, 9 тис. грн.

5. Перераховано субвенцію з державного бюджету на виплату допомоги сім’ям з дітьми у сумі 1227, 4 тис. грн.

6. Перераховано субвенцію з державного бюджету на надання пільг з послуг зв’язку, інших передбачених законодавством пільг у сумі 19, 4 тис. грн.

7. Перераховано субвенцію з державного бюджету на пільговий проїзд окремих категорій громадян у сумі 485, 5 тис. грн.

8. Проведено 97 звірок взаємної заборгованості по орендній платі за землю. Видано 87 довідок про відсутність заборгованості по орендній платі за землю.

9. Направлено 7 претензій боржникам по орендній платі за землю.

10. Направлено 6 претензій боржникам по рекламі.

11. Направлено 17 листів суб’єктам господарювання щодо надання ними інформації про результати господарської діяльності.

12. По галузі „Охорона здоров’я” проведено перевірку правильності складання кошторису доходів та видатків на 2008 рік по Черкаській міській дитячій стоматологічній поліклініці та Черкаській міській лікарі № 2. Перевіркою встановлено, що до кошторису доходів і видатків установ складені розрахунки, обґрунтовані за кодами економічної класифікації видатків.

Видатки на оплату праці в кошторисі установ на 2008 рік заплановані на 11 місяців. Незабезпеченість коштами по Черкаській міській лікарні і № 2 з урахуванням економії, яка склалася протягом 3 місяців поточного року, становить суму 254, 4 тис. грн., тобто незабезпеченими асигнуваннями лишається грудневий 2008 р. фонд оплати праці згідно з тарифікацією та інші види оплати праці обов’язкового характеру; незабезпеченість коштами на оплату праці по Черкаській міській дитячій стоматологічній поліклініці з урахуванням економії, яка склалася протягом 3 місяців поточного року, становить 118, 3 тис. грн. За результатами перевірок запропоновано: з метою зменшення дефіциту коштів на виплату заробітної плати виплати стимулюючого характеру, заплановані в кошторисі установ, спрямувати на забезпечення грудневого 2008 р. фонду заробітної плати та розробити заходи, спрямовані на зменшення дефіциту коштів на оплату праці.


13. Відділом фінансів місцевого господарства проведено наступні перевірки.

Перевірка ефективності використання управлінням капітального будівництва міськвиконкому у 2007 році коштів, виділених з бюджету розвитку, та коштів субвенцій з державного бюджету.

Перевіркою встановлено, що управлінням капітального будівництва міськвиконкому не забезпечено належний контроль за дотриманням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 27. 12. 2001р. №1764 “Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва” щодо своєчасного відпрацювання авансу та виконання договірних умов, що призвело до виникнення дебіторської заборгованості по будівництву житла для військовослужбовців.

За результатами проведеної перевірки запропоновано вжити заходи щодо погашення дебіторської заборгованості та отримання квадратних метрів житла для військовослужбовців Черкаською міською радою згідно договору від 23. 10. 2006 року, встановити контроль за використанням авансів наданих підрядним організаціям.

Аналізом фінансово – господарської діяльності комунального підприємства “Черкаське спеціалізоване управління аварійних робіт “ за 2007 рік встановлено, що підприємство допустило непокриті збитки в сумі 16, 7 тис. грн., які виникли внаслідок витрат пов’язаних з обслуговуванням банківського кредиту, одержаного на придбання 2-х автомобілів. Площа приміщень використовується недостатньо ефективно, оскільки, 40 відс. невиробничої площі не використовується та не здається в оренду.

За результатами проведеного аналізу та для покращення фінансового стану підприємства запропоновано:

1. Розглянути можливість розширення надання послуг по виконанню робіт з ліквідації аварійних ситуацій в системах каналізації, холодного та гарячого водопостачання, електропостачання іншим замовникам, з метою одержання додаткових доходів та економії бюджетних коштів.

2. Підприємству спільно з управлінням власністю міста вирішити питання із здачею в оренду вільного приміщення ангару площею 961 кв. м. згідно чинного законодавства.

3. З метою недопущення втрат доходної частини бюджету керівнику комунального підприємства прискорити оформлення правовстановлюючих документів на землю. Орієнтовні втрати бюджету складають 5600, 00 грн. в місяць.

 

14. Підготовлено інформації Головному фінансовому управлінню:

  • про видатки місцевих бюджетів з оплати енергоносіїв;

  • про хід виконання видаткової частини місцевих бюджетів;

  • про виконання розпорядження голови ОДА від 14. 08. 2006 № 328 щодо заборгованості в бюджетній сфері;

  • про аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості;

  • про стан фінансування заробітної плати працівників бюджетних установ;

  • про стан фінансування соціальних виплат з місцевих бюджетів.