Управління доходів та контролю за платежами

Управління складається з двох відділів. 

Начальник управління: Грядунова Олена Володимирівна

Основними завданнями управління доходів та контролю за платежами є:

1
Забезпечення реалізації основних напрямків бюджетної політики місцевого самоврядування;
2
Організація та проведення роботи з планування і прогнозування доходів бюджету міста;
3
Здійснення контролю за виконанням доходної частини міського бюджету;
4
Взаємодія з податковими органами та органами державного казначейства щодо стану надходження доходів до бюджету м.Черкаси, отримання відомостей про наявність недоїмок та переплат, звітів з питань оподаткування, надходження платежів до бюджету та іншої інформації з питань, пов’язаних із надходженням до бюджету;
5
Підготовка проектів рішень міської ради щодо затвердження положень, ставок та пільг по місцевих податках і зборах;
6
Здійснення оперативного контролю за станом розрахунків з бюджетом по орендній платі за землю, платі за користування місцями на розміщення зовнішньої реклами, платі за пайову участь в утриманні об‘єктів благоустрою та інших надходжень до бюджету;
7
Здійснення заходів по зменшенню заборгованості до бюджету по орендній платі за землю, платі за користування місцями на розміщення зовнішньої реклами, платі за пайову участь в утриманні об‘єктів благоустрою;
8
Вжиття в установленому порядку заходів до усунення виявлених під час здійснення контролю порушень законодавства;
9
Підготовка пропозицій міському голові та виконавчому комітету Черкаської міської ради щодо впорядкування адміністрування податків і зборів, що є джерелами надходжень міського бюджету;
10
Підготовка пропозицій щодо вдосконалення чинного законодавства щодо забезпечення стабільної доходної бази місцевих бюджетів;
11
Розгляд заяв, пропозицій та скарг громадян, підприємств, установ та організацій стосовно оподаткування та стану надходжень доходів до бюджету м.Черкаси.